اطلاعیه‌ برگزاری نخستین سالگرد درگذشت احمد قابل

  خانواده مرحوم احمد قابل، با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کردند که مراسم نخستین سالگرد وی روز جمعه سوم آبان ماه، در قالب نشستی با نام نکوداشت شریعت عقلانی برگزار خواهد شد. متن این اطلاعیه به نقل از سایت شخصی احمد قابل به این شرح است: به نام خدای رحمان و رحیم احمد عزیز! یکسال در اندوه و ماتم دوری تو و…

  خانواده مرحوم احمد قابل، با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کردند که مراسم نخستین سالگرد وی روز جمعه سوم آبان ماه، در قالب نشستی با نام نکوداشت شریعت عقلانی برگزار خواهد شد. متن این اطلاعیه به نقل از سایت شخصی احمد قابل به این شرح است:

به نام خدای رحمان و رحیم

احمد عزیز! یکسال در اندوه و ماتم دوری تو و نبودنت؛ و تنهایی خویش در این کویر زندگی، یک دنیا غم، یک دنیا اندوه و یک دنیا درد را تحمل کردیم. تو به زندگی ابدی دست یافته‌ای و ما مردگانی متحرکیم که می‌خواهیم از خرمن فیض تو راهی به ابدیت یابیم. تو از هر زنده‌ای زنده‌تری!

ای عزیز! قسم به لبخندهای مهربانت، قسم به فریادهای پرسوز و گدازت، قسم به خون دل‌هایت، قسم به صبوری‌ات، قسم به اسلام رحمانی‌ات و قسم به شریعت عقلانی‌ات؛ تا روزگاری که دریای غم بر دل‌هایمان موج می‌زند، تو در قلبمان زنده‌ای! راهت روشن، گفتارت راهگشا و اندیشه‌ات جاودان است. هرگز اندیشه‌های ناب تو را فراموش نخواهیم کرد.

اول آبان ۱۳۹۲، اولین سالگرد درگذشت زنده‌یاد استاد احمد قابل است. مردی که همهٔ دغدغه‌اش پاسداری از اسلام رحمانی و شریعت عقلانی بود. به همین منظور، «نشست نکوداشت شریعت عقلانی» را برگزار می‌کنیم. از عموم دوستان و علاقه‌مندان دعوت می‌شود با شرکت در این نشست، یاد آن عزیز را گرامی داشته و بازماندگانش را سرافراز نمایند.

همچنین صبح همین روز (جمعه) از ساعت ۹: ۳۰ برسر مزارش گردهم می‌آییم.

زمان: جمعه ۳ آبان ۱۳۹۲ برابر با ۱۹ ذیحجه، از ساعت ۱۴: ۳۰ تا ساعت ۱۶: ۳۰

مکان: مشهد، خیابان امام خمینی (ره)، بعد از میدان ده دی، کوچه امام خمینی ۳۵، حسینیهٔ انصارالحسین (ع).

خانواده مرحوم قابل

در این ارتباط

استاد ملکیان: قابل به تمام معنا دل سوخته ی مردم بود

صفحه‌آرایی کتاب و پایان‌نامه

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید: