سخنرانی استاد ملکیان در مورد «عقلانیت و معنویت»

مصطفی ملکیان روز ۲۸ اردیبهشت ماه ، درباره‌ی  «عقلانیت و معنویت» سخنرانی خواهد کرد. این سخنرانی به دعوت جامعه فرهنگی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران در ساعت ۱۶ روز سه‌شنبه در تالار شیخ انصاری دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران برگزار می‌شود و  حضور  در آن برای عموم علاقه‌مندان آزاد است. «جمع‌ عقلانیت و معنویت» از دعوت‌ها…

مصطفی ملکیان روز ۲۸ اردیبهشت ماه ، درباره‌ی  «عقلانیت و معنویت» سخنرانی خواهد کرد. این سخنرانی به دعوت جامعه فرهنگی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران در ساعت ۱۶ روز سه‌شنبه در تالار شیخ انصاری دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران برگزار می‌شود و  حضور  در آن برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

«جمع‌ عقلانیت و معنویت» از دعوت‌ها و دغدغه‌های  استاد مصطفی ملکیان در طی دهه‌ی گذشته بوده است و  وی در مورد آن مقالات و سخنرانی‌هایی مختلفی را عرضه داشته‌است؛ انتظار می‌رود که سخنرانی روز سه‌شنبه  استاد ملکیان در  مورد  «عقلانیت و معنویت» که بعد از  سکوتی چند ساله در مورد این پروژه صورت می‌گیرد، متضمن  تأملات جدید و پاسخ‌هایی به پرسش‌های مطرح شده  از سوی منتقدین باشد و بازگفتی صیقل‌یافته‌تر  از این نظریه‌ی راه‌گشا  را به مخاطبان عرضه دارد.

صفحه‌آرایی کتاب و پایان‌نامه

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید: