اثبات وجود خدا از راه حقّانیت قرآن

 پاسخ استاد ملکیان به این سوال که “آیا میشود خدا را با استفاده از تحدی قرآن اثبات کرد؟” و بحث پیرامون موضوعاتی چون تشخص خدا ، هدف انسان از زندگی . . . این فایل صوتی از جلسه ی نهم درسگفتار معنای زندگی انتخاب شده است.     دانلود صوت این قسمت   حدود ۳۵ دقیقه   منبع: ۳danet.ir ۰ ۰ آرا…

 پاسخ استاد ملکیان به این سوال که “آیا میشود خدا را با استفاده از تحدی قرآن اثبات کرد؟” و بحث پیرامون موضوعاتی چون تشخص خدا ، هدف انسان از زندگی . . . این فایل صوتی از جلسه ی نهم درسگفتار معنای زندگی انتخاب شده است.

 

 

دانلود صوت این قسمت   حدود ۳۵ دقیقه

 

منبع: ۳danet.ir

۰ ۰ آرا
ارزیابی شما
صفحه‌آرایی کتاب و پایان‌نامه

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید:

عضویت
اطلاع از
guest

3 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
مشاهده همه ی نظرات
سعید
سعید
تیر ۲۰, ۱۳۹۴ ۸:۴۳ ب٫ظ

معیار و میزان برای خوبی یا بدی عملی و فعلی و حالتی را چه کسی تعیین می کند ؟ خدا ؟ عقل بشری؟ اکثریت ؟ تاریخ؟
چگونه می توانیم یقین داشته باشیم که چیزی که ما در ذهن خود تصور می کنیم واقعا در واقع هم خوب است یا بد ؟ صحیح است یا نا صحیح ؟ کامل است و یا ناقص ؟ با چه معیاری و با چه میزانی؟
تشکر میکنم تا از دوستانی که نظر دادند در مورد این سوالات نیز جوابی بدهند.

احمد
احمد
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۴ ۷:۴۳ ق٫ظ

وجود خدا اثبات شدنی نیست. وجود خدا برای برخی شاید احساس شود که در اینصورت کاملا شخصی است. اگر صورت مسائل در دنیای امروز بازنویسی شوند نیازی هم به اثبات وجود خدا نیست. جور دیگری میتوانیم کنار بیاییم!

حجت جانان
حجت جانان
اردیبهشت ۴, ۱۳۹۴ ۱۲:۳۷ ب٫ظ

وقتی که قران بعنوان کتاب الهی زیر سوال است وقابل اثبات نیست چطور میتوان از ان بعنوان دلیلی برای اثبات خدا استفاده کرد ؟ ایا بصرف تحدی میتوان گفت که قران کلام خداست؟بنظرم کلام الهی بودن یا نبودن قران به مفاهیم وپیامهای ان بستگی دارد همینکه از قران نشود به نفع ظلم وستم وبردگی سندی دراورد ثابت میشود که قران کتاب خداست همینکه قران مردم را به نیکویی و مدارا واخلاق حسنه دعوت کند قران کتاب خداست این مفاهیم هستند که ارزش یک نوشته را تعیین میکنند کتاب خدا نباید مردم را گمراه کند کتاب خدا حاضر نمیشود به هر… مطالعه بیشتر»

3
0
دیدگاه خود را با نویسنده و خوانندگان در میان بگذاریدx