داوری اخلاقی و مکتب های سیاسی و اقتصادی در گفت و گو با مصطفی ملکیان

دریافت فایل “داوری اخلاقی و مکتب های سیاسی و اقتصادی؛ گفت و گوی مجله  اندیشه پویا  با استاد ملکیان” ۰ ۰ آرا ارزیابی شما نوشته های مرتبط:مفهوم شناسی توسعه در گفت و گو با استاد مصطفی ملکیانسیر اندیشه ورزی استاد مصطفی ملکیانگفت و گو با استاد ملکیان درباره اخلاق ثروتمندان و اخلاق فقراتوضیحی از استاد ملکیان در باب دیدگاهشان درباره…

دریافت فایل “داوری اخلاقی و مکتب های سیاسی و اقتصادی؛ گفت و گوی مجله  اندیشه پویا  با استاد ملکیان”
۰ ۰ آرا
ارزیابی شما
صفحه‌آرایی کتاب و پایان‌نامه

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید:

عضویت
اطلاع از
guest

7 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
مشاهده همه ی نظرات
راضیه
راضیه
اردیبهشت ۲۳, ۱۳۹۴ ۴:۱۱ ب٫ظ

سلام . ممنون از همتون. ایمیلم
r.daneshdust@yahoo.com
یکی دو بار تماس گرفتم کسی پاسخگو نبود. دوباره هم تماس میگیرم. از لطف همتون سپاسگزارم.بازم اگر کسی کمکی تونست بهم بکنه ممنون میشم. با ارزوی موفقیت واسه همتون.

محمد  باقری
محمد باقری
اردیبهشت ۲۲, ۱۳۹۴ ۸:۰۷ ق٫ظ

[quote name=”راضیه”]سلام . دوستان یعنی هیچ کس نیست که ایمیل استاد ملکیانو به دستم برسونه؟ واسه پایان نامم شدیدا نیاز دارم..
[/quote]
با دفتر نشر شور تماس بگیرید

امیر
امیر
اردیبهشت ۲۱, ۱۳۹۴ ۱:۱۳ ب٫ظ

به راضیه خانم
سلام
همونطور که یکی از دوستان گفتند باید با نشر شور تماس بگبرید ولی مثل اینکه استاد این اواخر فقط پنج شنبه ها اونجا میروند , و نه شنبه ها .

ناشناس
ناشناس
اردیبهشت ۲۱, ۱۳۹۴ ۵:۰۹ ق٫ظ

راضیه خانم عزیز سلام، استاد ملکیان ایمیل ندارند، با دفتر نشر شور تماس بگیرید. شنبه ها و پنجشنبه ها عموماً می روند آنجا برای قرارهایی که می گذارند. تماس بگیرید و قراری معین کنید با منشی شان. این شماره تلفن نشر شور است:۸۸۷۴۷۶۴۱البته هر روز منشی دفتر پاسخگوی تلفن ها هستند، ولی قرار ملاقات ها را برای همان دو روز که گفتم استاد سر می زنند تنظیم می کنند. آدرسش هم خیابان هویزه است، ولی دقیق یادم نیست، چون شهودی در ذهن دارم! از منشی بپرسید آدرس را هم می دهند خدمت تان. امیدوارم کارتان راه بیفتدپیشنهاد دیگر هم این… مطالعه بیشتر»

راضیه
راضیه
اردیبهشت ۲۰, ۱۳۹۴ ۲:۵۴ ب٫ظ

سلام . دوستان یعنی هیچ کس نیست که ایمیل استاد ملکیانو به دستم برسونه؟ واسه پایان نامم شدیدا نیاز دارم..

محمدرضا
محمدرضا
اردیبهشت ۲۰, ۱۳۹۴ ۱:۲۲ ب٫ظ

با تشکر و قدردانی از انتشار این گفت و گو.

نیما
نیما
اردیبهشت ۲۰, ۱۳۹۴ ۱:۱۸ ب٫ظ

تاکید جناب ملکیان بر تمایز میان حقوق از اخلاق، از نقاط قوت مناظره ایشان بود، اما همچنان مرزهای میان عدالت و آزادی و یا حقوق و اخلاق، و همچنین لیبرالیسم از سوسیالیسم، حتی بر ایشان هم مبهم جلوه می نماید که جای مداقه تخصصی تری را می طلبد. ۱_ مثلا ایشان مایلند که خلا میان قانون و اخلاق را با نظام تعلیم و تربیت پر نمایند در حالیکه با وضع قانون هم قابل رفع ست. مثلا تنظیم درآمد ماهیانه کارگران و کارمندان و کاهش فاصله طبقاتی و اقتصادی، چیزی نیست که با موعظه و نصیحت و تلقین و آموزش و… مطالعه بیشتر»

7
0
دیدگاه خود را با نویسنده و خوانندگان در میان بگذاریدx