ثبت موضوع برای گفت و گوهای گروه تلگرامی نیلوفر

این صحفه مختص ثبت موضوعات پیشنهای اعضای گروه تلگرامی نیلوفر می باشد. موضوع های پیشنهادی اعضا در این صحفه درج می شود و بعد از نظرسنجی که درباره پیشنهادات صورت می گیرد، موضوعی که بیشترین رإی را به دست آورد،  به عنوان موضوع بحث برای دوره مشخص شده اعلام می شود.   موضوع بحث جاری گروه :  صلح و روندهای…

این صحفه مختص ثبت موضوعات پیشنهای اعضای گروه تلگرامی نیلوفر می باشد. موضوع های پیشنهادی اعضا در این صحفه درج می شود و بعد از نظرسنجی که درباره پیشنهادات صورت می گیرد، موضوعی که بیشترین رإی را به دست آورد،  به عنوان موضوع بحث برای دوره مشخص شده اعلام می شود.

 

موضوع بحث جاری گروه :  صلح و روندهای منتهی به جنگ

توضیح:  چیزی به اندازه جنگ نمیتواند شر و مصیبت را بر آدمی تحمیل کند، اگر به فکر انسان ها هستیم، اگر نگران عزیزانمان هستیم، بیاییم دیدبان صلح و نفی خشونت باشیم. تبیین روندهای منتهی به جنگ و ارائه راه حل های نظری برای مقابله با آن موضوعی است که در چارجوب هدف تاسیس گروه، به عنوان اولین موضوع تأمل، اندیشه ورزی و ارائه مطلب و بحث اعضای گروه اعلام میشود. 

دوره بحث: نیمه تیرماه تا پایان تیرماه سال ۱۳۹۶

 

موضوعات جدید پیشنهادی اعضاء :

(پیشنهادهای خود را از طریق بخش  دیدگاه همین صفحه بفرستید یا به ادمین گروه اطلاع دهید.)

۱-بعنوان پیشنهاد عضوی برای تاملات آینده:
[خطر همه گیری مرگ انسان] بمعنای سقوط اخلاقی انسان ب صرف بشر و تا سقوط ب جانور درنده ای هوشمند…

/آنچه بر آنم داشت بشکل موضوعی برای تامل پیشنهاد دهم، نه رسیدن ب پاسخ(ک مسله را سهمگینتر میابم…) بلکه لزوم تامل و حساسیت بر این سهمگینی و تکاندهنده بودن و آنچه پیشرو داریم بوده است…
از جمله زمینه های بیان،مرگ تکاندهنده #آتنا بوده است…

 

۲-

۳-

۴-

۵-

 

 

 

در این ارتباط :

گروه تلگرامی نیلوفر/ معرفی/ مقررات

 

۰ ۰ آرا
ارزیابی شما
صفحه‌آرایی کتاب و پایان‌نامه

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید:

عضویت
اطلاع از
guest

2 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
مشاهده همه ی نظرات
Guest
Guest
شهریور ۹, ۱۳۹۶ ۶:۲۱ ق٫ظ

آیا وقت آن نرسیده ملن کفن پوش به خیابان ها بریزند و خدای بیچاره مظلوم را از چنگ این حکومت غاصب که ناجوانمردانه بر مسند و کرسی الوهیت جلوس نموده رهانیده و اجازه دهیم خدا خودش خدایی کند؟ بلکه فقر و تضاد طبقاتی و فساد از این سرزمین اندکی فاصله بگیرد؟

Guest
Guest
شهریور ۹, ۱۳۹۶ ۵:۴۰ ق٫ظ

تکلیف ملت در برابر حکومت نامشروع و خسارات مادی و معنوی بیشماری که بصورت آشکار و نهان مستقیم و غیر مستقیم بر قشر سالم و مومن تحمیل می شود چیست؟ شاید شدت و آثار تخریبی برخی رفتارهایی که توسط حکومت بر برخی از آحاد ملت روا داشته شده کمتر از تجاوز جنسی به همسر و فرزندان در برابر چشمان فرد نیست وفقط تفاوت در نوع نگرش ناشی از فرهنگ و اخلاق و آداب و رسوم ملت می تواند باشد.

2
0
دیدگاه خود را با نویسنده و خوانندگان در میان بگذاریدx