نشست «هنر و صلح» با سخنرانی استاد ملکیان برگزار می شود

نشست تخصصی «هنر و صلح» روز دوشنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۴ در خانه هنرمندان ایران برگزار می شود. در این نشست  مصطفی ملکیان، استاد فلسفه اخلاق، ابعاد نظری صلح و نسبت اخلاقی و معنایی آن را با هنر تبیین خواهد کرد. خسرو سینایی، کارگردان سینمای معاصر ایران، درباره مضمون صلح و جایگاه آن در سینمای ایران سخن خواهد گفت و فرزاد…

نشست تخصصی «هنر و صلح» روز دوشنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۴ در خانه هنرمندان ایران برگزار می شود. در این نشست  مصطفی ملکیان، استاد فلسفه اخلاق، ابعاد نظری صلح و نسبت اخلاقی و معنایی آن را با هنر تبیین خواهد کرد. خسرو سینایی، کارگردان سینمای معاصر ایران، درباره مضمون صلح و جایگاه آن در سینمای ایران سخن خواهد گفت و فرزاد ادیبی، هنرمند و طراح گرافیک نیز به مضمون صلح از دریچه تصویر خواهد پرداخت.

 

در حاشیه این نشست اثری از هنرمند جوان شادی تاکی به نام «گبه صلح شادی» به انجمن خیریه محک اهدا خواهد شد.«گبه صلح شادی» با نقشی بر گرفته از نماد دوستی نزد مردمان عشایر همراه با نوشته لاتینِ کلمه صلح با ساختار سنتی تولید گبه، رنگ طبیعی و پشم دستریس بافته شده است و با ساختار و محتوایی بومی، برخاسته از هنر و فرهنگ عامیانه مردمان ایران زمین است و با نام یک روز جهانی (صلح) – که خود وابسته به زندگی همه مردمان جهان است- پیوند می خورد.

نشست تخصصی «هنر و صلح» دوشنبه ۳۰ شهریورماه ساعت ۱۷ در سالن استاد جلیل شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار می شود.

 

۰ ۰ آرا
ارزیابی شما
صفحه‌آرایی کتاب و پایان‌نامه

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید:

عضویت
اطلاع از
guest

0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
مشاهده همه ی نظرات
0
دیدگاه خود را با نویسنده و خوانندگان در میان بگذاریدx